Trebuie să trimiți un echipament în service? Dă-ne un telefon la 021 230 53 84 sau află aici detaliile necesare

Service pentru echipamente

Epson
Dynabook
Lenovo
Eaton
Vertiv Logo
Ricoh
Allied Telesis
Socomec
Evolis

Procedură Service

Ghid trimitere echipament pentru remediere în garanție:

Produsul trebuie însoțit de Certificatul de Garanție emis de MB Distribution S.R.L.:

Dacă aveți certitudinea că echipamentul dvs. se încadrează în condițiile și perioada de acordare a garanției:

1. Îl puteți expedia împreună cu o copie a certificatului de garanție, o copie a facturii de achiziție și o descriere a defectului, la adresa:
MB Distribution S.R.L., Blvd. Barbu Văcărescu, Nr 162, Sector 2, București, în atenția departamentuluI Service, prin intermediul curierului Nemo Express.
Puteți apela Nemo Express la numarul de telefon 021-9392 și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de MB Distribution S.R.L, menționând că este un echipament pentru care solicitați acordarea garanției.
Pentru evitarea eventualelor probleme privind despăgubirea coletelor deteriorate pe transport, vă recomandăm asigurarea coletelor la valorea din factura de achiziție. Vă rugăm să ambalați corespunzător echipamentul.

2. Il puteți preda personal, însoțit de o copie a certificatului de garanție și o copie a facturii de achiziție, către Departamentul Service/Garantii, de luni până vineri, între orele 8:30 și 17.:30,
Puteti verifica dacă produsul face sau nu obiectul garanției si beneficiaza de suport pentru expediere, prin intermediul formularului de contact sau la adresa service@mbd.ro.

ATENTIE: În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de către Departamentul Service/Garanții).

Ghid trimitere echipament pentru remediere în cazul în care garanția a expirat:

  • Taxă de constatare a defectului echipamentului în valoare de 75 lei + TVA trebuie achitată în avans. Dacă se efectuează reparația, taxa de constatare se va deduce din prețul manoperei;
  • După efectuarea constatării, se comunică devizul estimativ de reparație, iar în cazul în care sunt necesare și piese pentru reparația echipamentului, contravaloarea pieselor de schimb se achită în avans;
  • Se acordă 3 (trei) luni garanție pentru piese și manopera unei operațiuni de service, garanția acoperă defecțiunile rezultate în urma montajului incorect al piesei înlocuite. Garanția nu acoperă uzura naturală și intervențiile de întreținere/curățare;
  • În cazul în care echipamentul nu este ridicat în termen de 5 (cinci) zile de la data primirii înștiințării de preluare a echipamentului, se vor aplica taxe de staționare în valoare de 1 Eur /zi + TVA, pentru fiecare zi de staționare până la ridicarea echipamentului;
  • Pentru întârzieri la plata în cazul facturilor emise se aplică penalități de întârziere în valoare de 1% pe zi din valoarea facturii neachitate la scadență;
  • MB Distribution nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la pierderea sau deteriorarea informațiilor și datelor stocate în echipament, datorată procesului de reparație, clientul fiind obligat să efectueze o copie de siguranță a acestora, anterior predării echipamentului.

    Factură achiziție:

    Certificat garanție:

    Prin completarea și trimiterea acestui formular sunteți de acord ca MB Distribution să stocheze datele dumneavoastră din formularul de mai sus, timp de maximum 13 luni, pentru a vă contacta ulterior în vederea reparației.

    [recaptcha]