Valoarea serviciilor MB Distribution nu ar fi posibilă fără valoarea fiecăruia dintre colegii noștri.
Hai în echipa MB Distribution
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă unită și energică, care pune accent pe colaborarea pe termen lung, competență, sprijin și respect reciproc, trimite-ne CV-ul tău la adresa resurse.umane@mbd.ro sau folosind formularul din această pagină, pentru pozițiile vacante sau pentru oportunități viitoare de colaborare.
Candidatul ideal:
- Studii medii sau superioare
- Cunoștințe de limba englezăla nivel mediu
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clientii;
- Persoană responsabilă, serioasă, proactivă;
Responsabilități:
- Asigură comunicarea cu clientii prin telefon si e-mail;
- Primește și distribuie apelurile telefonice către personalul tehnic;
- Introduce datele în programul de service;
- Emite facturi proforme și le expediază către clienți;
- Responsabil(ă) de înregistrarea tichetelor în aplicația software internă pentru solicitările clienților companiei;
- Întocmeste rapoartele specifice postului.
Account Manager
Candidatul ideal:
- Experiență și rezultate dovedite pe o poziție similară în domeniu- minim 3 ani;
- Studii superioare de specialitate
- Abilități excelente de comunicare și relaționare, dar și de prezentare;
- Abilități solide de analiză și sinteză
- Cunoștinte de vânzări și marketing
- Capacitate de organizare și planificare a propriilor activități;
- Implicare și perseverență, dar și anticiparea problemelor ce pot aparea;
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate de deplasare
- Limba engleză la nivel conversațional.
Responsabilități:
- Creează, dezvoltă și gestionează propriul portofoliu de clienți
- Prospectează piața / contactează clienți potențiali și menține legatura cu clienții deja existenți
- Gestionează la cele mai înalte standarde profesionale relația cu clienții existenți
- Se implică permanent și în mod proactiv în gestionarea tuturor fazelor din ciclul de negociere / vânzare, precum și în activitatea post-vânzare, pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfacție al așteptărilor clienților
- Reprezintă și construiește o imagine puternică prin seriozitate și credibilitate având orientare către consultanță și respectarea termenelor agreate.
- Identifică nevoile clienților strategici și a oportunităților de vânzare
- Participă la îndeplinirea planului anual de vânzări
- Urmărește realizarea indicatorilor de activitate necesari pentru atingerea obiectivelor
- Evaluează oportunitățile de business actuale și viitoare.