Valoarea serviciilor MB Distribution nu ar fi posibilă fără valoarea fiecăruia dintre colegii noștri.
Hai în echipa MB Distribution
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă unită și energică, care pune accent pe colaborarea pe termen lung, competență, sprijin și respect reciproc, trimite-ne CV-ul tău la adresa resurse.umane@mbd.ro sau folosind formularul din această pagină, pentru pozițiile vacante sau pentru oportunități viitoare de colaborare.
Business Development Manager Cross-Brand
Candidatul ideal:
- Studii superioare de specialitate;
- Abilități excelente de comunicare și relaționare, dar și de prezentare;
- Abilități solide de analiză și sinteză;
- Experiență și rezultate dovedite pe o poziție similară în domeniu – minim 2 ani;
- Capacitate de organizare și planificare a propriilor activități;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate de deplasare;
- Limba engleză la nivel conversațional.
Responsabilități:
- Dezvoltarea strategiei de creștere a vânzărilor, concentrată pe profitabilitate și satisfacția clienților;
- Atingerea obiectivele de vânzări și asigurarea realizării marjei brute stabilite;
- Identificarea noilor parteneri de afaceri și construirea de relații solide;
- Colaborarea cu partenerii pentru a le înțelege necesitățile de business ale clienților lor și pentru a le propune soluții adaptate;
- Promovarea produselor și serviciilor companiei (Epson, Vertiv, Eaton, Lenovo, Allied Telesis, StoneFly, Gurucul), anticipând obiectivele și nevoile clienților parteneri;
- Îmbunătățirea continuă a cunoștințelor despre produsele distribuite și noile tendințe din industrie;
- Oferirea asistenței post-vânzare și feedbackului valoros pentru îmbunătățirea experienței clienților;
- Construirea și menținerea relațiilor pe termen lung cu partenerii existenți și cei noi.
Candidatul ideal:
- Studii superioare
- Cunoștințe de limba englezăla nivel mediu
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clientii;
- Persoană responsabilă, serioasă, proactivă;
- Cunostinte de baza de HTML, Corel, Canva, Photoshop.
Responsabilități:
- Mentinerea imaginii si a prezentei companiei pe piata la un nivel profesional, dezvoltarea continua a imaginii si identitatii firmei, atat in mediul fizic cat si online
- Asigurarea materialelor promotionale apartinand de marketing, organizarea si coordonarea evenimentelor companiei (workshop-uri, participari la targuri Teambuilding, evenimente)
- Asigurarea functionarii si up-gradarea paginilor web, planificarea, proiectarea si realizarea campaniilor de comunicare (e.g. newsletter, etc) si a promotiilor propuse de echipa de Product Manageri (construirea machetelor in programe grafice specifice – Canva.com, Corel etc), implementarea designului uniform, ulterior evaluarea si raportarea eficientei acestora catre conducere si echipele de Product Manageri & Vanzari
- Crearea, implementarea si derularea unor campanii digitale (e.g Google Adwords) eficiente, in vederea imbunatatirii imaginii si vanzarilor companie.
- Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing. Realizarea si propunerea de buget a unui plan anual de marketing
- Sistematizarea comunicarii pe retelele de socializare in numele companiei
- Construirea, gestionarea, actualizarea continua a bazei de date de clienti a companiei si informarea acesteia despre listele de preturi, promotii, etc
- Informarea periodica a conducerii cu privire la evolutia in domeniul marketing si propunerea de noi posibilitati de dezvoltare in acest domeniu
Candidatul ideal:
- Studii medii sau superioare
- Cunoștințe de limba englezăla nivel mediu
- Bune abilități de comunicare și relaționare cu clientii;
- Persoană responsabilă, serioasă, proactivă;
Responsabilități:
- Asigură comunicarea cu clientii prin telefon si e-mail;
- Primește și distribuie apelurile telefonice către personalul tehnic;
- Introduce datele în programul de service;
- Emite facturi proforme și le expediază către clienți;
- Responsabil(ă) de înregistrarea tichetelor în aplicația software internă pentru solicitările clienților companiei;
- Întocmeste rapoartele specifice postului.
Account Manager
Candidatul ideal:
- Experiență și rezultate dovedite pe o poziție similară în domeniu- minim 3 ani;
- Studii superioare de specialitate
- Abilități excelente de comunicare și relaționare, dar și de prezentare;
- Abilități solide de analiză și sinteză
- Cunoștinte de vânzări și marketing
- Capacitate de organizare și planificare a propriilor activități;
- Implicare și perseverență, dar și anticiparea problemelor ce pot aparea;
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate de deplasare
- Limba engleză la nivel conversațional.
Responsabilități:
- Creează, dezvoltă și gestionează propriul portofoliu de clienți
- Prospectează piața / contactează clienți potențiali și menține legatura cu clienții deja existenți
- Gestionează la cele mai înalte standarde profesionale relația cu clienții existenți
- Se implică permanent și în mod proactiv în gestionarea tuturor fazelor din ciclul de negociere / vânzare, precum și în activitatea post-vânzare, pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfacție al așteptărilor clienților
- Reprezintă și construiește o imagine puternică prin seriozitate și credibilitate având orientare către consultanță și respectarea termenelor agreate.
- Identifică nevoile clienților strategici și a oportunităților de vânzare
- Participă la îndeplinirea planului anual de vânzări
- Urmărește realizarea indicatorilor de activitate necesari pentru atingerea obiectivelor
- Evaluează oportunitățile de business actuale și viitoare.