Ghid preluare în service a echipamentelor aflate în garanție

Puteti verifica dacă produsul face obiectul garanției și beneficiază de suport pentru expediere prin transmiterea unui e-mail către service@mbd.ro, e-mail la care vă rugăm să atașați documentul de achiziție și serial number-ul produsului. După verificarea eligibilității garanției veți primi procedura de expediere a produsului către departamentul Service/Garanții MB Distribution.

sau

Îl puteți preda personal, însoțit de o copie a certificatului de garanție și o copie a facturii de achiziție, la Departamentul Service/Garanții MB Distribution, strada Barbu Văcărescu, nr. 162, sector 2, București, de luni până vineri, între orele 8:30 și 17:30.

Echipamentul trimis în service trebuie însoțit de certificatul de garanție emis de MB Distribution S.R.L.

Ghid preluare în service a echipmentelor aflate în afara perioadei de garanție
  • Taxă de constatare (evaluarea tehnică în vederea reparării) în valoare de 75 lei + TVA trebuie achitată în avans la predarea produsului în service. Dacă alegeți să efectuați reparația, taxa de constatare se va deduce din prețul manoperei;
  • După efectuarea constatării, veți primi pe e-mail devizul estimativ de reparație. În cazul în care sunt necesare și piese pentru reparația echipamentului, contravaloarea pieselor de schimb se achită în avans. Termenul de livrare al pieselor este de maxim 20 de zile lucratoare, în limita stocului producătorului.
  • MB Distribution acordă 3 (trei) luni garanție pentru manoperă, garanția acoperă defecțiunile rezultate în urma montajului incorect al piesei înlocuite. Garanția nu acoperă uzura naturală și intervențiile de întreținere/curățare.

MB Distribution nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la pierderea sau deteriorarea informațiilor și datelor stocate în echipament datorată procesului de reparație, clientul fiind obligat să efectueze o copie de siguranță a acestora, anterior predării echipamentului.

Echipamentele care nu sunt ridicate în termen de 60 zile de la data finalizării reparației și a transmiterii e-mailului cu înștiințarea de ridicare, vor fi predate către Ecotic pentru a fi distruse, conform legii.

Vă rugăm să ambalați corespunzator echipamentul transmis în service, să folosiți elemente de protecție a integrității produsului. Modalitatea de ambalare are un rol esențial pentru a proteja echipamentul pe durata transportului, nerespectarea recomandărilor poate duce la deteriorarea echipamentului.

Dacă alegeți să expediați echipamentul prin curier vă rugăm să ne puneți la dispoziție următoarele date: descrierea detaliată a defecțiunii echipamentului și datele necesare completării fișei de intrare în service: copie după CI, număr de telefon, adresă de e-mail și, în cazul în care este vorba de o persoană juridică, CUI-ul firmei. Notificările legate de statusul reparației vor fi transmise pe e-mail.