Noua generatie de Business Intelligence bazată pe AI.
Pentru a răspunde mai bine la perturbările și schimbările rapide ale afacerii lor, tendința actuală a companiilor este de a trece de la o metodă descriptivă de luare a deciziilor, la una predictivă și prescriptivă. Cu toate acestea, fără utilizarea adecvată a datelor, organizațiile încă întâmpină dificutăți în transformarea datelor pe care le dețin în date semnificative pe care să își bazeze deciziile.
IBM Cognos Analytics with Watson
IBM® Cognos® Analytics este o platformă integrată de business intelligence, care include module de rapoartare, modelare, analiză, dashboarduri și event management. Aceste module oferă informații complete despre unde se află organizația la un moment dat, astfel încât să se poata lua, în orice moment, rapid și eficient, cele mai potrivite decizii de business, în conformitate cu strategia generala a firmei.
Versiunile recente adaugă acestora o componenta de inteligență artificială, care analizează datele din companie și, pe lângă “poza de moment” oferită în rapoartele profesionale, mentionate mai sus, identifică ce s-a întâmplat, de ce s-a întâmplat si ce urmează să se întâmple.
Prin integrarea lui Cognos Analytics cu Watson, IBM ajută companiile să depășească nivelul oferit de BI și să adauge capabilități noi precum open data connectivity și data virtualization, dar și o serie de tooluri din Watson AI pentru asamblarea de aplicații sofisticate.
Cognos Analytics with Watson conferă soluțiilor BI capabilități de AI care, pe lângă “poza de moment” completă, clară și de încredere asupra afacerii, permite anticiparea a ce se va întampla în viitor și – mai ales – de ce se poate întâmpla așa în viitor.
- Conectare simplă la date – Permite importul de date din fisiere CSV si foi de calcul Excel. Se conectează la surse de date din cloud sau on-premises, inclusiv la baze de date SQL, Google BigQuery, Amazon, Redshift etc.
- Pregatire și conectare automată la date. Reduce timpul necesar pentru pregatirea și “curățarea datelor” utilizând capabilitățile AI-assisted. Curăță și pregătește datele din surse multiple, adaugă câmpuri calculate, adună date din diverse surse și creează noi tabele de date.
- Creează cu ușurință rapoarte dinamice. Creează rapid rapoarte interactive bazate pe calcule. Funcție de drag-and-drop a datelor pentru a obține cu ușurință vizualizări personalizate. Funcție de drill-down pentru a afișa mai multe detalii. Partajare simplă utilizând email sau Slack.
- Descoperă tipare ascunse în datele analizate. Utilizatorul poate adresa întrebări asistentului AI, iar răspunsul îi va fi afișat într-o vizualizare. Permite o modelare a seriilor de date temporale (luna, trimestru, an) pentru a previziona tendințele sezonale.
- Creează rapoarte personalizate. Permite crearea și distribuirea de rapoarte dinamice personalizate, în formatul solicitat de decision-makers.
- Suport pentru decizii eficiente. Oferă perspectivă semnificativă asupra datelor, prin care validezi ce știi și identifici ce nu știi, prognozezi pe baza seriilor de date statistice temporale precise și identifici tipare de luat în considerare pe care să se bazeze deciziile de business.
„Specialiștii noștri au testat zeci de soluții software, din categoria Business Intelligence, însă niciuna nu a oferit flexibilitatea, viteza și claritatea rapoartelor obtinute cu IBM Cognos Analytics” VALENTINA BACIU, Executive Director
Managementul companiei dorea să știe în timp real analiza structurală a vânzărilor, să aibă dashboarduri personalizate și să înțeleagă mai bine ce produse și servicii contribuie cel mai bine la profitul organizațional.
Departamentele de vânzări doreau să înțeleagă unde sunt probleme de facturare, de livrare și de gestiune a comenzilor, iar clienții doreau să aibă o mai bună vizibilitate a stocurilor actualizate și a prețurilor, conform propriilor grile de discount, precum și asupra situației financiare a fiecăruia.
Produsul utilizat: Cognos Analytics
Ei au decis să-și îmbunătățească partea de analiză a datelor de vînzare utilizând tehnologii IBM. Astfel, își ajută managerii de magazine să ia decizii inteligente, bazate pe date semnificative.
Produsul utilizat: Cognos Analytics
Pentru ca o linie aeriană să funcționeze eficient, angajații săi trebuie să țină cont de multe aspecte dinamice: avionul să decoleze la timp, iar călătorii să ajungă în siguranță la destinație și să-și regăsească bagajele intacte. WestJet a decis să utilizeze IBM Analytics; asftel, ei pot lua acele decizii “smart” care să-i ajute să funcționeze fără probleme.
Produsul utilizat: Cognos Analytics
Trimite-ne detalii despre proiectul tau!
© 2021 MB Distribution | Politica de confidențialitate | Colectarea gratuită a deșeului | Politica de etică