Automatizarea managementului serviciilor X

Solutia de IT Service Management de la Micro Focus, bazata de modele performante de machine learning, a fost proiectata astfel incat sa satisfaca toate necesitatile de “service desk” si management al serviciilor IT din organizatia dumneavoastra.
Ofera servicii intuitive si in timp real, atat pentru procesele de business, cat si pentru utilizatorii individuali de resurse IT.

The Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q4 2019

Va invitam sa descarcati si sa cititi raportul Forrester despre Enterprise Service Management, in care se evidentiaza clar tendintele actuale din aceasta piata
si care sunt principalii jucatori, ce oferteaza solutiile cele mai performante si ingenioase.

Enterprise Service Management, Q4 2019
Agenti de ``service desk`` foarte robusti

Raportul IDC va prezinta o harta actualizata, IT Service Management, la nivel global.

  • agenti de tip ‘help service desk’, care reduc taskurile repetitive, pentru cresterea eficientei si asigurarea unor Service Level Agreements cat mai peformante
  • asigura un suport activ, in timp real, folosind tichete de tip ‘smart’, cu rol de a asigura un timp de raspuns mai mic si suport scalabil
  • identifica proactiv oportunitatile care se pot automatiza, inlatura incidentele recurente si executa sarcinile mai rapid, folosind instrumente analitice si machine learning
Reducerea costurilor de IT Service Management
  • reducerea timpilor de raspuns, prin automatizarea proceselor, a fluxurilor de lucru, si a taskurilor, totul bazat pe un set complet de ‘best practices’
  • remedierea penelor IT mai rapid, fara a afecta procesele in desfasurare ale fiecarui utilizator
  • rularea proceselor de ‘service desk’ on-prem, ca servicii de tip SaaS, sau in cloud, cu AWS, Microsoft Azure, sau Google.

Vendor Selection Matrix IT & Enterprise Service Report

va prezinta principalii furnizori de solutii Enterprise Services Management si criteriile dupa care sa va orientati  pentru a gasi solutia care raspunde cel mai bine necesitatilor de business din organizatie.

Servicii ITSM foarte flexibile si adaptive
Hot Topic
  • servicii scalabile, simplu de utilizat si la un pret extrem de bun, bazate pe standarde ITIL out-of-the-box si pe optimizarea serviciilor ITSM, prin analiza informatiilor stranse din experienta utilizatorilor
  • construirea de procese repetabile, usor de gestionat, care sa includa incidentele, problemele, schimbarile, cunostintele acumulate, tipurile de solicitari, managementul tipurilor de servicii si modele de rezolvare optima a solicitarilor
Managementul resurselor IT
  • se monitorizeaza ciclul de viata ale resurselor IT, din organizate, folosind solutii de Asset Management, care sa includa componente de inventar, contracte de service, clienti si furnizori, provizionare si software (SAM)
  • se optimizeaza utilizarea licentelor software, minimizand riscurile de nerespectare a conformitatii si reducand costurile de mentenanta
  • se urmaresc procesele de achizitie si rotatia stocurilor, pentru masurarea precisa si in timp real al nivelului de performanta al vanzarilor
  • se automatizeaza procesele de achizitii, pentru resursele IT, corelat cu procesele descrise mai sus, astfel incat sa se maximizeze valoarea fiecare investitii
Rularea serviciillor de tip Enterprise Service Management
  • extinderea valorii IT service management in toate departamentele organizatiei, prin Enterprise Service Management
  • automatizarea tuturor serviciilor de business intr-o platforma unificata de IT Service Management, IT Asset Management si Enterprise Service Management, pentru a le reduce complexitatea, a le creste eficienta si a le livra intr-un mod cat mai simplu si la timp
  • construirea de aplicatii specifice, prin care fiecare linie de business, din organizatie, sa isi gestioneza mai bine, mai repede si mai ieftin operatiunile de ‘back office’.

Accesati ghidul cumparatorului de solutiilor Enterprise Service Management pentru a o alege pe cea mai potrivita pentru businessul dumneavoastra.

Intra in legatura cu un consultant MB Distribution si incepe dezvoltarea proiectului tau!

Office: București, Sector 2,

str. Barbu Văcărescu nr. 162

Telefon: +4021 230 03 15

Mail: office@mbd.ro

 

Trimite Mesajul

LinkedinFacebookInstagram