
Când vine vorba de managementul serviciilor IT, există câteva lucruri, care sunt obligatorii, în special în ceea ce privește implementarea. Organizaţia ta poate beneficia de soluţia de IT Service Management de la Micro Focus, bazată de modele performanţe de machine learning. Aceasta a fost proiectată astfel încât să satisfacă toate necesităţile de “service desk” şi management al serviciilor IT dintr-o organizaţie. Serviciile oferite sunt intuitive şi în timp real, atât pentru procesele de business, cât şi pentru utilizatorii individuali de resurse IT.
Managementul serviciilor IT (ITSM) cuprinde toate elementele de gestionare a serviciilor IT, inclusiv planificarea, proiectarea, construirea, implementarea, îmbunătățirea și sprijinul, atât pentru părțile interesate interne, cât și externe, cu scopul de a îmbunătăți în mod constant serviciile, pentru a îndeplini cel mai bine obiectivele de business ale organizatiei.
Managementul serviciilor se asigură că tehnologia, procesele și oamenii sunt la locul lor, pentru ca organizația să își îndeplinească obiectivele strategice, pe termen lung. ITSM îmbunătățește calitatea și viteza de prestare a serviciilor și maximizează gradul de satisfacție a clienților. Sunt multe companii, care utilizează solutiile software ITSM nu doar pentru gestionarea și asistența sistemelor lor IT, ci și pentru intermedierea și gestionarea unei game largi de procese și servicii în întreaga întreprindere.
Beneficii cheie:
- Autonomie și satisfacție îmbunătățite ale utilizatorului final.
- Calitate sporită a serviciului și număr de niveluri de servicii îndeplinite mai mari.
- Cost total mai redus redus .
- Timp rapid de evaluare și livrare continuă.
- Strategia de servicii: evaluează nevoile clienților și determină ce servicii va oferi organizația și ce capacități ar putea fi necesare pentru a fi dezvoltate.
- Managementul strategiei: evaluează ofertele, capacitățile, concurenții furnizorului, pentru a dezvolta o strategie, care sa serveasca mai bine clienții.
- Management financiar: stabilește combinația potrivită de servicii, pentru a obtine rezultatele dorite, cu un nivel adecvat de investiții.
- Managementul portofoliului de servicii: gestionează cerințele de buget, contabilitate și tarife.
- Managementul cererii: se asigură că furnizorul de servicii are o capacitate suficientă, pentru a satisface cererea solicitată.
- Proiectarea serviciului: identifică cerințele și concepe noi oferte de servicii, precum și modificări și îmbunătățiri la cele existente.
- Coordonarea proiectării: oferă o proiectare consecventă și eficientă a serviciilor IT noi, sau modificate, a sistemelor informaționale de gestionare a serviciilor, a arhitecturilor, tehnologiei, proceselor, informațiilor și valorilor.
- Gestionarea catalogului de servicii: oferă detalii esențiale despre servicii, despre starea actuală și despre interdependențe.
- Managementul nivelului de serviciu: negociază SLA-urile ( acordurile de nivel al serviciu )
- Managementul capacității: se asigură că infrastructura IT este capabilă să realizeze obiectivele de SLA ( nivel de serviciu ) convenite într-un mod profitabil și în timp util.
- Managementul disponibilității: se asigură că toate infrastructurile IT, procesele, instrumentele şi rolurile sunt adecvate, pentru obiectivele de disponibilitate agreate.
- Managementul securității informațiilor: asigură confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea informațiilor, a datelor și serviciilor IT ale unei organizații.
- Managementul furnizorilor: confirmă faptul că toate contractele cu furnizorii susțin nevoile de business și că acestia își îndeplinesc angajamentele contractuale.
- Poţi reduce timpii de răspuns prin automatizarea proceselor, a fluxurilor de lucru şi a sarcinilor, totul bazat pe un set complet de ‘best practices’.
- Poţi rula procese de ‘service desk’ on-prem, cum sunt cele de tip SaaS, sau în cloud, cu AWS, Microsoft Azure și Google Cloud.
- Poţi pune în funcțiune mai rapid și poţi face upgrade fără probleme, fără a compromite integritatea configurațiilor definite de utilizator. De asemenea, remedierile penelor IT se vor face mai rapid, fără a afecta procesele în desfăşurare, ale fiecărui utilizator.
Vendor Selection Matrix IT & Enterprise Service Report îţi prezintă criteriile după care te poţi orienta, pentru a găsi soluţia, care sa răspunda cel mai bine necesitaţilor de business, din organizaţie. De asemenea, vei afla care sunt principalii furnizori de soluţii Enterprise Services Management şi vei descoperi cât de important este managementul serviciilor.
Îţi vei creşte valoarea businessului şi vei putea simplifica munca, costurile și utilizarea gestionării serviciilor, cu cele mai bune practici bazate pe standard ITIL out-of-the-box şi pe optimizarea serviciilor ITSM, prin analiza informaţiilor strânse din experienţa utilizatorilor. Serviciile sunt scalabile, simplu de utilizat şi la un preţ extrem de bun.
Vei putea agrea procese IT bine definite, repetabile şi uşor de gestionat. Acestea vor putea include incidente, probleme, schimbări, cunoştinţe acumulate, catalog, portofoliu, tipuri de solicitări, management al tipurilor de servicii şi modele de rezolvare optimă a solicitărilor.
Solutia Automatizarea managementului serviciilor X (SMAX) este construita pe o platformă de învățare automată și de analiză, care aduce inteligență proceselor și datelor și îmbunătățește fundamental autoeficiența utilizatorilor. De asemenea, rezoluţiile sunt accelerate, de exemplu, prin agent virtual inteligent, sau prin căutare inteligentă. SMAX combină trei domenii cheie de aplicații într-o singură soluție: IT Service Management (ITSM), IT Asset Management (ITAM) și Enterprise Service Management (ESM). ITSM și ITAM sunt livrate imediat în SMAX și pot fi ușor extinse într-o manieră fără cod. ESM se bazează pe conținut out-of-the-box, cum ar fi fluxurile de lucru HR, gestionarea ideilor, propunerilor și optimizări de portofoliu.
Managementul serviciilor, pentru întreprinderi (ESM) este o categorie de produse relativ nouă, care aplică principiile, practicile și instrumentele de gestionare a serviciilor IT (ITSM) unor părți ale afacerii, precum resurse umane, finanțe, călătorii și facilități. Aceste tehnologii și practici au fost inițial dezvoltate, pentru a automatiza furnizarea de servicii IT și pentru a gestiona rapid și eficient volume mari de solicitări IT. Astfel, se realizează extinderea valorii ITSM în toate departamentele organizaţiei, prin Enterprise Service Management.
S-a constatat ca ESM transforma pozitiv organizațiile de orice dimensiune, in care a fost aplicat. Implementările sale produc câștiguri considerabile în eficiența afacerii si in productivitate, cresc nivelul de satisfacție a clienților și susțin impulsul, pentru transformarea digitală back-office.
Prin managementul serviciilor se vor putea automatiza toate serviciile de business într-o platformă unificată de IT Service Management, IT Asset Management şi IT Enterprise Service Management, pentru a le reduce complexitatea, a le creşte eficienţa şi a le livra într-un mod cât mai simplu şi la timp.
Extindeți valoarea managementului serviciilor IT şi automatizați serviciile business cu o singură soluție pentru ITSM, ITAM și ESM pentru a reduce complexitatea, a crește eficiența și a oferi o experiență de utilizare unică.
Îţi poţi crea propriile aplicaţii, sau le poţi rula pe cele existente, pentru a-ti conduce operațiunile mai bine, mai rapid și mai ieftin.