Soluțiile de monitorizare completă a performanței aplicațiilor – Micro Focus Application Performance Management – îţi permit să izolezi în timp real problemele pentru toate tipurile de aplicații, fie că este vorba de aplicaţii on-prem, în cloud, sau pentru dispozitive mobile.
Avantaje cheie pentru managementul performanței:
Monitorizare sintetică
Sunt simulaţi utilizatori virtuali, din locaţii diverse de pe glob, rulând scripturi 24 ore x 7 zile, la intervale regulate de timp şi generând alerte, în momentul în care nivelul de performanţă şi de disponibilitate este alterat, astfel încât să se poată acţiona proactiv, înainte ca un posibil utilizator să fie afectat.
Monitorizare reală a utilizatorului
Managementul performanței se poate face în toate locațiile, astfel încât să poți descoperi automat infrastructura subdiacentă și să poţi clasifica acțiunile fiecarui tip de utilizator.
Diagnosticare profundă
Vei putea descoperi acțiunile utilizatorilor și performanța back-end în medii tradiționale, în medii virtualizate și în cloud, pentru a diagnostica blocaje și a izola și rezolva rapid eventualele problemele.
Monitorizarea sistemului
Set unic de instrumente pentru monitorizarea infrastructurii, a aplicațiilor și a rețelei, cu peste 100 de șabloane de monitorizare, pentru a putea izola ușor si eficient problemele din sistem.
Managementul SLA-urilor
Oferă dashboarduri de stare pentru toate SLA-urile și OLA-urile configurate, pentru a reduce riscul de încălcare a acestora.
Business Process Monitor monitorizează proactiv nivelul de performanţă şi de disponibilitate al unei aplicaţii, printr-o abordare fundamental diferită a managementului aplicațiilor, punând accentul pe experiența, pe care entitatea operațională dorește să o ofere utilizatorului final.
Prin managementul performanței, companiile pot valida disponibilitatea și performanța aplicațiilor la orice nivel al componentelor infrastructurii, chiar dacă nu monitorizează fiecare componentă individuală, concentrându-se în schimb pe un subset esențial de componente, care trebuie obligatoriu să funcționeze, pentru a asigura confortul utilizatorului final.
Avantajele cheie pentru managementul performanței cu Business Process Monitor sunt:
Vizibilitate în experiența utilizatorului
Vei obţine vizibilitate asupra problemelor de performanță a aplicațiilor, înainte ca acestea să afecteze utilizatorii. BPM oferă măsurători consistente și previzibile care te ajută identifici cauza principală de impact asupra performanței afacerii tale și îți permite să revizuieşti SLA-urile afectate.
Identificare probleme mai rapid
De asemenea, cu Business Process Monitor vei identifica şi rezolva problemele mult mai rapid. BPM izolează problemele apărute în funcționarea unei aplicații în funcție de locație, de aplicație, de tranzacție, de furnizor de servicii cloud și de alți factori.
Monitorizare activă
Obţii măsurători proactive ale experienței utilizatorului pentru toate tipurile de aplicații, fie că sunt on-prem, în mediu hibrid, în cloud sau pe dispozitive mobile.
Opțiuni de implementare flexibile
Soluția este disponibilă pentru implementări on-prem sau ca servicii SaaS.
Detectare problemele mai devreme
Vei putea identifica problemele înainte ca utilizatorii să fie afectați. BPM identifică proactiv problemele, chiar și atunci când sistemele sunt inactive iar administratorii de aplicații nu efectuează verficarea acestora.
În mediul competitiv de astăzi, care se concentrează pe necesitățile clienților, organizațiile trebuie să găsească noi modalități de a îmbunătăți eficiența operațională, asigurându-se în același timp de satisfacția clientului. Managementul aplicațiilor oferă o experiență excelentă pentru clienți și in același timp o provocare nouă pentru companile care în momentul de fața încă utilizează abordarea tradițională centrată pe sisteme, de jos în sus, pentru managementul aplicațiilor.
În esență, monitorizarea sistemelor se concentrează pe căutarea a ceea ce ar putea funcționa necorespunzator, în loc să se concentreze pe rezultatele dorite de client. Arhitectura modernă a aplicațiilor, inclusiv aplicațiile enterprise web-based și cloud, fac din această abordare o provocare de implementat și de întreținut.
Business Process Monitor (BPM) adoptă o abordare fundamental diferită a gestionării aplicațiilor, punând accentul pe experiența, pe care entitatea operațională se străduiește să o ofere utilizatorului final, adică pe managementul performanţei.
Real User Monitor monitorizează activ aplicaţiile pentru a oferi vizibilitate asupra comportamentului tuturor utilizatorilor finali, din toate locațiile. Simulează comportamentul real al clientului, totul pentru a găsi rezolvarea rapidă şi eficientă a tuturor problemelor care pot apărea în utilizarea curentă.
Avantaje cheie pentru managementul performanței cu Real User Monitor:
Perspectiva experienței utilizatorului
Vei obţine vizibilitate asupra experienței utilizatorului final al aplicației, pentru toți utilizatorii din toate locațiile, fie ca este vorba despre aplicații web, în cloud sau aplicații mobile.
Urmărirea tranzacțiilor utilizatorilor
Poţi urmări automat tranzacțiile între aplicații ale utilizatorilor finali.
Rezultate integrate
Combină experiența utilizatorului final și datele despre performanța infrastructurii pentru o realiza un service level management integrat.
Izolează şi rezolvă rapid problemele de performanță ale aplicațiilor, atat în faza de dezvoltare, cât și în cea de producție, oferind vizibilitate la nivel de cod la nivelul oricărei tranzacţii.
De asemenea, efectuează un diagnostic eficient al fiecărei aplicaţii, pentru a putea apoi identifica mai rapid orice problemă care ar putea apărea. În acest sens:
Măsoară – Colectează indicatori de performanță pentru aplicație, tranzacții, flux de utilizatori, infrastructură, segmente de cod și instrucțiuni SQL.
Triază – Identifică problemele de performanță și stabilește care au cel mai mare impact asupra afacerii.
Izolează – Rezolvă eficient problemele legate de nivelul de performanţă al unei aplicaţii, atât în faza de dezvoltare, cât şi în faza de producţie, oferind vizibilitate la nivel de cod la nivelul oricărei tranzacţii.
Descoperă tiparele acţiunilor utilizatorilor în medii on-prem tradiţionale, în medii virtualizate şi în cloud, pentru a putea diagnostica blocajele şi a izola şi rezolva rapid problemele.
Managementul performanței prin Service-Level Management (SLM) te ajută să defineşti, să urmăreşti şi să raportezi performanța serviciilor dintr-o perspectivă care să alinieze SLA-urile cu obiectivele de businessul ale organizaţiei.
Raportarea performanței SLM îţi permite să arăţi că departamentul IT își îndeplinește obligațiile şi astfel poţi evalua obiectiv și imbunătăți în timp real activitatea fiecarei entități din cadrul acestui departament.
Măsoară și monitorizează SLA-urile în raport cu obiectivele de business prestabilite. Va defini obiective realiste, cuantificabile la nivel de servicii şi va urmări performanţa în timp real.
Oferă dashboarduri de stare pentru toate SLA-urile și OLA-urile configurate, pentru a atenua riscul de încălcare a acestora.